سفارش طراحی سایت و هویت بصری- طراحی سایت چیست؟

با طراحی سایت بیزینستون رو به کل دنیا ارائه بدین!

طراحی سایت-شیراز-scope group

زندگی بدون هیچ سایتی!

فکر کنید که الان توی ۳۰ سال پیش بودید و قرار بود که ۲۴ ساعت رو اونجا سپری کنید.صبح که از خواب بیدار میشید به جای اینکه یک سایت خبری رو با گوشی موبایلتون باز کنید و اخبار لحظه ای رو بخونید باید به یک سوپر مارکت توی مسیر محل کارتون میرفتید و روزنامه تهیه میکردید تا بتونید خبرای روز قبل رو داشته باشید.

اگر که میخواستید یه گلدون برای خونتون بخرید یا برای دوستتون کادوی تولد باید وقتتونو صرف این میکردین که توی ترافیک به یه مرکز خرید برسید و ممکن بود بعد از ساعت ها گشتن وسیله ی مورد نظرتونو پیدا نکنید.حالا این وضعیتو با الان مقایسه کنید که توی خونه میشینید و با اینترنت همه ی خریداتونو توی کوتاه ترین زمان ممکن بدون اتلاف بیهوده ی انرژی و زمان انجام میدید.

حتی تصور یه زندگی بدون سایت هایی که امروزه وجود دارن هم سخت و طاقت فرساست. وجود سایت های مختلف برای هر خدماتی زندگی ما رو آسون تر کردن. به همین خاطر هست که رقابتی بین متخصصای طراحی سایت به وجود اومده هر کدوم به دنبال این هست که بهترین سایت با کارآمدترین محتوا رو به کسب و کارها و کاربرا ارائه بده.

کسب و کار به روش سنتی؟!

امروزه کمتر خدماتی وجود داره که فقط به روش سنتی ارائه بشه و یک سایت برای خودش طراحی نکرده باشه و هر کسب و کاری که خدمات آنلاینش توسعه یافته تر باشه مسلما طرفدارهای بیشتری هم داره.

ما داریم توی دنیایی زندگی می کنیم که برای هر چیزی که حتی فکرشو هم نمی کنیم سایت وجود داره.مثلا یک وبسایت وجود داره که با آپلود کردن یک عکس سلفی به وسیله ی هوش مصنوعی سن رو حدس میزنه!وقتی حتی واسه ی همچین چیزی که ممکنه هیچوقت توی زندگی بهش نیاز پیدا نکنیم سایت طراحی شده پس چرا کسب و کار شما هنوز داره به روش سنتی پیش میره؟!

وجود سایت ها و کسب و کار های آنلاین توی زندگیمون یک امر اجتناب ناپذیره. حتی اگر خودتون رو هم در نظر بگیرید به این نتیجه میرسید که ترجیح میدید نیازهایی که دارید توی کمترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن رفع بشن پس خدماتی که نیاز بهشون دارید اگر به صورت آنلاین باشن رضایتمندیتون از کسب و کاری که داره اون خدمت رو ارائه میده بالاتر میره و باعث میشه که همیشه ازش استفاده کنید و اونو در برابر رقیباش برتر میکنه.

آنلاین شدن کسب و کار ها فقط به نفع کاربرا نیست بلکه صاحب برند هم میتونه خدماتشو توی هر ساعت از شبانه روز ارائه بده و سریعتر و بیشتر به درآمد برسه. اینکه بتونید در هر ساعت از شبانه روز حتی وقتی که خوابید درآمد داشته باشید عالیه نه؟

تنها کاری که باید بکنید درخواست طراحی سایت به گروه اسکوپه!

ویترین کسب و کار شما در اینترنت

ویترین کسب و کار-طراحی سایت-scope group

جف بیزوس مالک یکی از موفق ترین سایت های دنیا یعنی آمازون معتقد هست که برند شما توی محیط اینترنت شناخته شده باشه بهتر از دنیای فیزیکیه.

سایت بزرگترین و موثرترین ویترین برای کسب و کار شماست.اینکه با یه سرچ ساده کاربرا توی هر جایی از دنیا بتونن به محتوای سایت شما و خدماتی که ارائه میدین دسترسی داشته باشن باعث مورد توجه قرار گرفتن سایت و عملکرد بهتر کسب و کارتون میشه که در نهایت شمارو به درآمد ایده آل تری میرسونه.

پس هدف فقط داشتن یک سایت نیست بلکه هدف طراحی سایت خلاقانه هست به این معنی که برندتون به بهترین شکل ممکن به نمایش بذاره و مخاطب رو جذب کنه تا از خدمات شما استفاده کنه.

چرا طراحی سایت گروه اسکوپ؟

درسته که زیبایی در طراحی سایت خیلی مهمه و باعث جذب کاربر میشه اما وقتی که در  عین زیبایی کار باهاش راحت نباشه چندان برای ما مفید نخواهد بود.گروه اسکوپ اینجاست تا با طراحی جذاب و منحصر به فرد و در عین حال با رابط کاربری دوستانه, کسب و کار شما رو موثر و قابل اعتماد به مشتریا نشون بده.

 اسکوپ, بک اند سایتتون رو طوری طراحی میکنه که هم به راحتی قابل استفاده باشه هم از نظر سئو کارآمد و بهینه باشه. بک اند و فرانت اند هر دوشون اهمیت زیادی توی طراحی سایت دارن و این قضیه که هردوشون باید عملکرد مناسبی داشته باشن و نقص توی هرکدوم باعث میشه که به سایت آسیب وارد شه و کیفیتش رو بیاره پایین.

مزایای گروه اسکوپ

  • ما سایتی رو بهتون تحویل میدیم که تمام استانداردهای سئو(لینک) درش رعایت شده و یک سایت بهینه شده برای موتور های جستجوعه که به راحتی میتونه توی صفحه ی اول نتایج جستجوی قرار بگیره.

اگر که یک کارشناس سئو(لینک) برای محتوای سایت (لینک تولید محتوا) داشته باشید نتیجه ی بهتری بدست میارید و اسکوپ تو این زمینه هم میتونه با کارشناسایی که داره بهتون کمک کنه.(میتونید به این صفحه برید تا بیشتر راجع به سئو بدونید-لینک)

  • خدمات ما فقط محدود به طراحی سایت نمیشه و ما شما رو بعد از تحویل سایت رها نمی کنیم بلکه کار ما تازه با شما شروع میشه.تیم اسکوپ به عنوان یک پشتیبان همیشگی وبسایت کنار شماست که علاوه بر آموزش کامل نحوه استفاده از وبسایت, پاسخگوی سوالا و مشکلاتتون هم هست.این یکی از چندین دلیلیه که انتخاب اسکوپ یه انتخاب درست و هوشمندانه برای یه پروژه طراحی سایته.
  • اگر که نمونه کارهای طراحی سایت و سئو ما رو ببینید متوجه میشید که اسکوپ بهترین گزینه برای انتخابه.پس وقتتون رو تلف نکنید و زودتر با ما ارتباط برقرار کنید تا از رقباتون عقب نیفتید.

طراحی سایت واکنش گرا(responsive)

طراحی سایت واکنشگرا-لپ تاپ-موبایل-scope group

از این فکت که سایت ها باید توی هر دستگاهی قابل بازدید باشند به هیچ عنوان نمیتونیم چشم پوشی کنیم. چون که هرروزه دستگاه جدیدی وارد بازار میشه که توجه بسیاری از افراد رو به خودش جلب میکنه.

آیا ما باید عواقب از دست دادن کاربرایی که از دستگاهی استفاده میکنند که سایت ما قابل نمایش درش نیست رو بپذیریم یا اینکه به فکر یک راه حل براش باشیم؟

وقتی که کاربر از لپ تاپش به تبلت سوئیچ می کنه، سایت باید به طور خودکار برای تطبیق وضوح و اندازه تصویر تغییر کنه.

طراحی سایت واکنشگرا (responsive) یک عملکرد بسیار تاثیرگذار توی توسعه سایته که بسته به اندازه صفحه نمایش و جهت دستگاه مورد استفاده برای نمایشش، تغییراتی رو توی ظاهر سایت ایجاد می کنه. با این روش مشکل نمایش سایت رو توی گوشی‌های کوچیک تا مانیتورهای بزرگ رومیزی حل می کنیم.

هزینه ی طراحی سایت چقدر میشه؟

گروه اسکوپ جلسه ای(آنلاین یا حضوری در دفتر اسکوپ) رو ترتیب میده که از طریق گفت و گویی که با هم داریم نیازهای شما رو بررسی می کنیم و مطابق با خواسته ها و کسب و کارتون مناسب ترین پکیج طراحی سایت با هزینه ای منطقی رو پیشنهاد میدیم.

اگر سوالی درمورد خدمات گروه اسکوپ یا پروسه ی طراحی سایت دارید میتونید با ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنیم.(لینک)

هویت بصری

ما انسان ها اغلب در مقایسه با نوشته ها به تصاویر بیشتر توجه می کنیم. ما بوسیله ی نشانه‌های بصری با جهان در ارتباط هستیم. جای تعجبی نداره که امروزه صاحب برندها نیاز به ایجاد یک هویت بصری قوی دارند که در عین اینکه برجسته و ماندگار باشه برندشون رو به خوبی نمایش بده.
هویت بصری شامل اطلاعات تصویری و گرافیکیه که نشون میده یک برند چیه و باعث تمایزش با بقیه برند ها میشه. برای درک بهتر مفهومش میشه گفت که همه چیزهایی که مشتریا می تونن از نظر فیزیکی ببینن، از لوگو گرفته تا طراحی داخلی یک فروشگاه رو توصیف می کنه.

هدف از هویت بصری:

  • برای اطلاع بیننده در مورد ماهیت برند و خدماتی که ارائه میده
  • برای نشون دادن جنبه های مختلف یک کسب و کار با تصاویر بصری
  • برای ایجاد یک تاثیر احساسی توی مخاطب

برای اینکه بهترین تصویر از برند شما به وجود بیاد که همیشه توی ذهن مخاطب بمونه میتونید با گروه اسکوپ همکاریتونو شروع کنید.

پشتیبانی

همونطور که بالا بهش اشاره کردیم ما همکاریمون با کسب و کار ها رو بعد از طراحی سایت هم ادامه میدیم و اون ها رو رها نمی کنیم.

به این صورت که جلسه ای رو با تیم کسب و کار برگزار می کنیم و سایت رو ارائه میدیم که در راستاش به طور کامل نحوه ی استفاده از سایت هم آموزش داده میشه.

ما توی دوره ای که مسئولیت پشتیبانی از سایت رو به عهده داشته باشیم همیشه همراه مشتری خواهیم بود. پس نگران مشکلاتی که ممکنه برای سایت پیش بیاد نباشید چون اسکوپ همواره پاسخگوی اون هاست و توی کوتاه ترین زمان حلشون میکنه.